SEO nejen pro Brno, ale celou ČR

SEO: onpage prvky, offpage faktory, algoritmy vyhledávačů

Jak přivést návštěvnost? Odpovědí je SEO

Máte vizi a chcete k ní přitáhnout co nejvíc lidí? Pak právě pro Vás je SEO a činnosti příbuzné. Díky nim identifikujeme příležitosti ve vyhledávání a v dalších zdrojích návštěvnosti. Příležitosti proměníme v návštěvnost. A návštěvnost pomocí copywritingu a content marketingu v konverzi.

SEO Brno, Praha, Ostrava => lokální SEO

Lokální SEO neskrývá potenciál jen pro místně orientované byznysy. Naopak - vždy je vhodné se ptát, nakolik zapojit i lokální aspekt do získávání zákazníků. Ať už tedy chcete vyladit web z hlediska výsledků vyhledávání pro kteroukoliv pro Brno, Prahu či jakoukoliv jinou lokalitu ČR - nebo si myslíte, že se Vás regionální cílení netýká - analyzuji pro Vás i tuto stránku věci.

Local business SEO

Local business SEO je specifická oblast činností, která se vyčlenila v rámci lokálního SEO. Silně dbá na jiné než přímo organické výsledky. V rámci špičkové optimalizace se jeho výsledky spojují s výsledky organickými a nenechávají konkurenci místo na slunci.

A čím jsou činnosti local business SEO specifické je to, že představují výborný výchozí bod pro veškeré zviditelnění byznysu nejen na netu.

Postup SEO i čehokoliv dalšího, čeho se dá využít

Celé či cokoliv z výčtu:

  1. analýza - kupř. coby byznys-obsahová analýza webu a identifikace příležitostí
  2. local business SEO
  3. optimalizace webu: konkrétní produktů, kategorií či webu celého v intencích on-page SEO
  4. off-page SEO - aneb zviditelnění webu a jeho podstran v rámci vnějšího netu
  5. dlouhodobá strategie: strategický plán, návodné šablony a checklisty vytváření obsahu či rovnou realizace dlouhodobé strategie

Proč SEO se mnou?

Většinu práce věnuji přímé aplikaci SEO - ne hraní si s čísličky, ne generováním reportů a malováním grafů, nikoliv zbytečnými diskuzemi. Zajímají mě jen výsledky, žádné omílání všeho, co má optimalizace pokrýt. To už raději vymýšlím, co všechno lze využít nad rámec trivialit šablonovitě pokrývaných konkurencí.

1) Přesahy a přidaná hodnota

Kromě SEO mám přímé zkušenosti a know-how:

2) Reference

Reference mé práce nejsou přehlídkou obrázků, ale výčtem činností pro obchodní partnery.

3) Kreativita

Kreativita není skládání básníček, ale schopnost improvizace tam, kde druzí pátrají v učebnicích, a tam, kde je třeba z omezených možností vysekat neomezené výsledky.

SEO a byznys-strategická analýza: alternativa analýzy klíčových slov

Analýzy klíčových slov jsou celkem drahý, že jó? No navíc jsou i dost bezobsažný. Je to tím, že je v nich velmi mnoho podkladových dat a naproti tomu velmi málo operabilních dat – těch, která se dají použít pro skutečnou práci s webem.

A co je skutečnou slabinou SEO analýz klíčových slov, je jejich retrospektivnost. Zaměřují se na stav věcí, jaký je. Fakticky Vám jenom řekne:

  • v tom lepším případě, na která klíčová slova přichází návštěvníci na weby Vašeho oboru;
  • v případě horším, na co lidi chodí na Váš web.

SEO a byznys-strategická analýza vč. identifikace příležitostí

Byznys-obsahová analýza a identifikace příležitostí je alternativou klasické SEO analýzy klíčových slov. Není zaměřena úzce na SEO, ale komplexně všechno možné.

Krom SEO se namátkou může u konkrétních projektů zaměřit na:

  • konverzní zacílení
  • informační strukturu
  • možnosti nových témat a nových klíčových slov
  • identifikaci dalších prodejních kanálů
  • zvýšení důvěryhodnosti

Pokud chcete znát výčet všech spojení, v jakých se objevuje slovo pneumatika, a kolikrát které spojení jaké množství uživatelů hledalo v březnu roku jednadvě – volte analýzu klíčových slov. Jestli chcete nakopnout svůj byznys a postavit na konkrétním a zacíleném obsahu – volte byznys-obsahovou analýzu a identifikaci příležitostí.

Zdroje: Image by Tumisu from Pixabay

Vymáčkněte ze SEO co nejvíc!