SEO Brno - optimalizace plno!

28.06.2018 12:35

SEO optimalizace pro BrnoSEO Brno. Prostá dvě klíčová slova. A přeci... Nemám rád význam pořekadla o kovářově kobyle. A nesnáším, když jsem tím kovářem já a ta stará herka je moje. A přeci jsem zjistil, že funguji víceméně jen na doporučení, zatímco web nepřitahuje ani návštěvnost, kterou by měl. Ale nic není problém: poté, co jsem nakopal klíčové slovo copywriter na Seznamu (a Google budu nakopávat jen pomalounku, polehounku), se vzorově a dokumentovaně pustím do optimalizace nabídky SEO. Tady je:

 

 

1) Cíl optimalizace: SEO Brno

Cíl by měl specifický, měřitelný atd. prostě SMART - buď víte, nebo ne. Operacionalizace cíle zároveň nutí nejprve vytyčit kroky parciální. I když bych rád skóroval na klíčové slovo SEO, začnu lokalizovaným SEO Brno. Měřitelnost zjednodušíme na první stranu Seznamu a Google. Zbývá jen čas: opět zjednodušeně do 30. 8. 2018.

2) Stav cílové stránky (popř. webu)

Web danielberanek.cz má záměr nabídnout v podstatě 3 produkty, proto se cílení na SEO Brno sice dotýká i celku, nicméně v míře odpovídající. Z klíčového spojení SEO Brno má pro celý web význam KW Brno, neboť cílím primárně lokálně, sekundárně na Prahu, Ostravu a další lokality České republiky. Cílení je do obsahu webu vpleteno - netřeba zvlášť aktualizovat.

Cílovou stránkou je tedy https://www.danielberanek.cz/seo/. Stav:
  • obsah
    • stručně řečeno: děs a hrůza
    • negativa: nahozený před 6 lety, na SEO nedostatečně zacílený, málo obsahu, nedostatečný meta-description (title už byl pozměněn - nehodnotím)
    • pozitiva: stručnost, názornost, interní prolinkování (+ call-to-action prvek)
  • pozice
    • zvoleny pro názornost
    • Seznam nikde, lokalizovaný Google cca 2. strana - v rámci klíčového slova a cíleného publika má smysl jen lokalizovaný Google;
  • backlinky nevýznamné, případně cílící jiné podstrany webu

3) Postup optimalizace na SEO Brno

  • (vytvoření sekundární podstrany pro KW SEO Brno odkazující na primární stranu - laskavý čtenář samozřejmě ví, že aktuální text sám cílí KW SEO Brno, a to v míře nemalé)
  • vytvoření obsahu
  • důkladné využití všech prvků on-page SEO (krom úpravy URL na /seo-brno)
  • testování obsahu a jeho revize - několikeré
  • off-page SEO
  • příp. další aktivity - technické SEO již je realizováno v míře možností (čerstvě nasazen protokol HTTPS)

4) Mezibod - princip lean realizace

  • ač je naplánován postup - a klasické sekvenční myšlení nutí dodržet postup - principy lean realizace velí okamžitě zveřejnit pomocný (to se ještě uvidí, který text bude pomocný:) a sbírat pozitivní bodíky i v mezičase
  • provedeno off-page pro stranu SEO Brno - optimalizace plno!

...a jedna hláška, kterou čtenáři běžně považují za konec autorových snad: pokračování příště ;)

5) Mezistav webu

29. 07. 2018

  • KW seo brno:
    • Google 11. pozice pro danielberanek.cz/seo, (z pozice 12.)
    • Seznam 15. pro danielberanek.cz/news/seo-brno-optimalizace-plno z ničeho:
      • nejprve výskyty kolem 60. - 70. pozice, pak kolísání 19. - 21. pozicí - právě teď 15.
    • Bing 4. pozice pro danielberanek.cz/news/seo-brno-optimalizace-plno - obzvláště dobrá reakce:)
    • zásahy: pouze off-page SEO cílené na tento pomocný text

6) ...další optimalizace...

7) SEO must go on - i kdyby byl konzultant mrtvej

10. 08. 2018

  • provedeno další off-page SEO
  • optimalizovány veškeré zápisy napříč službami Seznam.cz
  • výsledky SEO optimalizací (ač tohle spojení všichni bytostně nesnáší):
    • snippet Firmy.cz se na dané spojení objevuje na první straně - předtím byl na druhé - zobrazuji se v něm
    • SEO Brno - optimalizace plno! skočilo na Seznamu na první stranu - zároveň podstránka SEO spadla z 5. str. Seznamu na 61. pozici (projevuje se kanibalizace odkazů)
    • Google lehce padá (cca 5 pozic) - nicméně podstrana není vůbec dokončená - zatím jsou na ní pouze copy argumenty, zatímco SEO obsah teprve přibude
    • v rámci celofrontálního útoku jsou optimalizována i další KW - kupř.:
seo copywriter brno Google 1. Seznam 1. + snippety na podstrany
seo copywriter Google 15. Seznam 3.
copywriter - Seznam 3.
seo copywriter reference Google 2 Seznam 1.

8) Výsledky stále optimálnější

11. 08. 2018

  • Firmy.cz - 1. místo
  • snippet Firmy.cz ve vyhledávání - na první straně - nejvýš - a ve snippetu se zobrazuji na 1. místě

Klíčové slovo SEO Brno na Seznam.cz a Firmy.cz

9) Obsah optimalizace stále králem

29. 08. 2018

  • po mnoha off-page zásazích a drobném hraním s číčovinkami jsem se stejně musel dokopat k rozšíření obsahové části cílové podstránky
  • bez cca 10 % už je argumentační část hotova
  • na Seznamu si vyměnily pozice postránka /seo (nyní 12.) a článek /seo-brno-optimalizace-plno (nyní 5. strana)

10) Opožděný, ale náš (konzultant a specialista:)

13. 09. 2018

  • Seznam
    • web se v termínu prokousával první stranou
    • opět došlo k prohození pomocné stránky blogu s hlavní stránkou nabídky produktu (což ovšem není problém)
    • dlouho se držel na 6. a 5. místě
    • výsledek
      • první pozice na KW SEO Brno
      • posílení webu celkově, což se projevilo na KW druhého hlavního oboru - jak obecné KW copywriter, tak 
  • Google
    • Google pozici spíše kapku zhoršoval - od výchozí (11. - 12.) propadal k 19. - 20. nyní osciluje kolem středu 2. strany
    • výsledek odpovídá posledním změnám v algoritmu Googlu, odstranění možnosti přímého vkládání zpětných odkazů do Google Search Console a nakonec i postupu práce = nejdřív optimalizovat Seznam, pak teprve Google - přičemž použít i výsledky na Seznamu k nakopnutí Googlu
  • strategický plán:
    1. zaměřit se Google - upravit obsah, použít off-page strategie bližší Googlu, využít výsledky Seznamu
    2. Seznam - optimalizovat další KW, a to sice SEO optimalizace Brno (stále se musím smát, jak zapšklí srandisti nesnáší spojení SEO optimalizace) a SEO konzultace Brno
  • kapka pochopení
    • už chápu proč kovářova (i konzultantova) herka šmajdá na starých podkovách - musí totiž soutěžit o zdroje s mnohými jinými osobními okolnostmi - a mnohé z těch osobních okolností mají přednost před osobní prezentací. No ale ani 14 dní - a už jsem se dostal k sepsání toho, co jsem pozoroval k plánovému termínu:) 

11) Komu není blbé furt optimalizovat, tomu vyhledávače naslouchají

  • Google - první strana - 7. pozice + zobrazování ve výsledcích map
  • Seznam - krom 1. pozice na KW seo brno - tak i 9. pozice na obecné KW SEO
  • úkony:
    • specifický a nijak zvlášť rozsáhlý offpage pro Google
    • nespecifický, širokospektrální offpage pro Seznam
    • implementace mikrodat a hodnocení
  • poznatky - Googlu se nelíbí specifický způsob publikování tohoto článku (odvozeno ze způsobu a vývoje cache webu) => proto odstraňuji časové značky změn v rámci experimentu toho, jak na změny strejda ze Silicon Valley zareaguje

SEO Brno!

 

Zdroje textu SEO Brno - optimalizace plno!

 


Copywriter Daniel Beránek
SEO specialista
Křenová 79, 602 00 Brno
724 501 041

odkaz na profil Copywriter Daniel Beránek na Firmy.cz odkaz na profil Copywriter Daniel Beránek na Facebooku odkaz na profil Copywriter Daniel Beránek na Google+ odkaz na profil Copywriter Daniel Beránek na Yelp.com odkaz na profil Copywriter Daniel Beránek na ZlateStranky.cz odkaz na profil Copywriter Daniel Beránek ne Najisto.Centrum.cz odkaz na profil Copywriter Daniel Beránek NaVolnéNoze.cz